Házhozszállítás:
A megrendelt termékek kiszállítását Magyarország területén a GLS General Logistic Kft végzi. A futárszolgálattal feladott rendeléseket hétköznapi feladással teljesítjük. A kézbesítés munkaidőben, általában 8 és 17 óra között történik, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adjon meg, ahol napközben tartózkodik az a személy, aki a csomagot, átveszi. Minden szállítást megelőzően sms értesítést kap a megrendelő a csomagszámmal, kézbesítési nappal. Amennyiben a futár nem találja a megadott személyt a szállítási címen, az sms értesítésben meghagyott csomagszámmal érdeklődhet a GLS központi diszpécserénél a csomag újrakézbesítésével kapcsolatban.
GLS központi telefonszám : 0629886670
A futár az eredeti kézbesítéstől számított 3. és 5. napon újra megkísérli a kiszállítást. Ha másodszorra is sikertelen a kiszállítás, akkor az árut a futárszolgálat visszahozza telephelyünkre, és a megrendelést töröljük.
Felhívjuk figyelmét, hogy a szállítási időpont módosítására csak kivételes esetben van lehetőség.
A házhozszállítás 30.000 Ft felett ingyenes, 30.000 Ft alatti vásárlás esetén 1690 Ft., mely összeg az esetleges utánvét díját is tartalmazza.
Visszaküldés:
6000 Kecskemét, Teleki Pál tér 3. Harkai Krisztina
Minden esetben az eredeti számlával együtt kérjük a termék(ek) visszajuttatását!
Mindegyik szállítási mód esetében a termék futártól való átvételével, illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét díjmentesen biztosítjuk. Ha a sérülés átvételkor látható, kérjük jelezze a futárnak is és kérje jegyzőkönyv felvételét. Az átvételt követően észlelt sérülésért felelősséget nem vállalunk, természetesen kivételt képez a termék hibája, amely kicsomagolást követően derül ki – ebben az esetben a hatályos jogszabályok szerint járunk el, jelenleg a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben rögzített „A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató” szerint.
A webáruházban lehetősége van fizetési módként választani:
Előreutalás:
a rendelése értékét kiegyenlítheti banki utalás útján is, az ehhez szükséges adatok:
Kedvezményezett bankja: Erste Bank
Kedvezményezett neve: Harkai Krisztina
Kedvezményezett számlaszáma: 11600006-00000000-85080081
Utánvétes fizetés: a kiszállításkor készpénzben fizetheti meg a rendelés végösszegét, mely tartalmazza a szállítási költséget és az utánvét díját a futárnak.